قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۳

مظلومی: مجبوریم در برف تمرین کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برف برای کشور نعمت است و مجبور هستیم با این شرایط تمرینات را برگزار کنیم.

 مظلومی: مجبوریم در برف تمرین کنیم

بهگزارش سراج24،تسنیم نوشت، پرویز مظلومی  در پاسخ به این سوال که وضعیت تمرینات استقلال با وجود بارش برف به چه صورت خواهد بود؟ اظهار داشت: محبور هستیم با این شرایط تمرین کنیم. خدا را شکر می‌کنم که برف بارید، چرا که این برف برای کشور ما نعمت است.

وی افزود: تمرین فردا را تعطیل کرده‌ایم و از روز چهارشنبه ساعت 10:30 تمرینات را پیگیری خواهیم کرد. احتمالاً از چهارشنبه تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود.

به گزارش تسنیم، سرمربی استقلال در پایان تمرین از مجید خدایی، مدیر اجرایی باشگاه استقلال خواست که به حساب مسئولان کمپ پول واریز کنند تا آنها بتوانند زمین را آماده تمرینات کنند.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••